fredag 24 september 2010

Tackkort......

BUUURRRR!Idag är det kallare ute och jag fryser konstant fast jag är inomhus.Fast till saken ska tilläggas att jag fryser väldigt lätt. Det märks att det är höst nu ute.Snart har alla löv fallat av träden och är man ute och åker så ser man vilka otroligt fina höstfärger det är.Och nu när hösten är här så innebär ju det att fotbollssäsongen har slutat för detta år.Yngste sonens tränare är helt suveränna på att lägga ner mycket av sin privata tid på spelarna.Och det ska naturligtvis premeras.Så vi föräldrar har köpt varsitt presentkort till ett spa här så att de kan få ta hand om sig själv lite grann nu och samtidigt ladda batterierna till nästa säsong.Jag valde också att göra ett varsitt tackkort till alla 4 tränarna.Papperet som jag använt till dessa kort är från Maja designs sommarserie.Till det sedan ett band med fotbollar på och några rosor.Jag vill ju göra korten så att det skulle passa till karlar.Tycker att jag faktiskt lyckats ganska bra med det.

Hoppas att ni får en fin helg och att ni passar på att vila upper inför nästa vecka.

Kram

4 kommentarer:

  1. Åh vilket snyggt kort du gjort, passar så bra till en man! Visst är maja design underbar att jobba med?!
    ha en skön helg och ta hand om dig!
    Kram lene

    SvaraRadera
  2. Hejsan min vän!
    Oj så snyggt kort du gjort, passar perfekt till en karl!! :)
    Åååh så kul att du också börjar med julkorten, jag ser fram emot att se dina, längtar!! :)
    Lycka till med granarna om du gör såna, dom är enkla att göra men lite trixiga att få raka och fina på kortet. hihi ;)
    Här står regnet som spön i backen idag, så det är ett perfekt pysselväder. Jag har faktiskt tänkt att pyssla hela helgen, gubben jobbar så då är det bäst att passa på. ;) Dessutom kommer Åke med nya papper på måndag till mig, det ska bli så kul att se dom. :) Jag har beställt både Maja designs papper och pysselgummans, liksom dig så är jag inte speciellt sugen på att använda förra årets papper så dom får nog vara kvar för min del också, det är roligare med nytt. ;) fniss, fniss.
    Ha en underbar helg nu min vän!
    Längtar tills vi kan ses nästa gång.
    Stor kram till dig! från Lena

    SvaraRadera
  3. Jättefina kort du har fått till. Det är verkligen svårt att göra kort till män. Pappret är så passande och kortet är stilrent och fint. Önskar dig en trevlig helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Ja, du har värkligen lykkats!!!
    Riktig läckert kort, tänker det blir satt
    värde på!!!

    Fortsatt trevlig helg:)
    Kram från Turid

    SvaraRadera