onsdag 29 september 2010

Awards......

Jag har fått min första awards och jag är otroligt stolt och hedrad över den.Det är Anna som gett mig den och hennes fina motivering löd så här:Catharina för att hon gör så underbara kort.Och här kommer de sju sakerna om mig:
1:Älskar min familj
2:Ärlig
3:Tillbringar nästa all ledig tid i pysselrummet
4:Älskar att titta på sport
5:Är ingen morgonmänniska
6:Har lätt till skratt
7:Gillar att umgås med mina vänner

Så nu vill jag skicka denna award vidare till:
Lena BE-för att du inspirerar mig och har blivit en mycket bra vän
Lotta-för att du är en mycket bra vän och för att du alltid delar med dig av dina idèer
Ik46-för alla dina fina kommentarer i bloggen
Ida-för att du gör så fina saker och inspirerar mig
Tack också till alla andra som lämnar så fina kommentarer i min blogg och som inspirerar mig!

5 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS till din första award!! :)
    Va roligt, den är du absolut värd vännen!! :)
    Tusen tack för min award, och för motiveringen-den värmer själ och hjärta. :) Egentligen tar jag inte emot awarder längre, just för att dom stjäl så mycket tid som jag hellre vill ägna åt att pyssla. Men, jag gör ett undantag denna gången. Fast jag kommer inte att blogga om den då jag redan fått denna tidigare. TACK!! :)
    Ha det så bra.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  2. Hej min vän!
    Tack söta rara du, så glad jag blir!
    jag ska lägga ut den imorgon!
    Kramizar från Lene

    SvaraRadera
  3. Hej igen, kom ju på att jag glömde skriva 7 sanningar om mig, jag kanske ska börja med att skriva att jag börjar bli senil ha ha. :D

    1, Älskar att pyssla.
    2, Hatar orättvisor.
    3, Jag är fruktansvärt envis.
    4, Jag har spindelfobi.
    5, Jag är vegetarian.
    6, Är nog som dig för jag har också lätt till skratt, skattar ofta och gärna.
    7, Jag är fruktansvärt morgontrött och har alltid varit det.

    Nu var det gjort, hoppas du fick veta nåt som du inte redan visste om mig? ;)
    Ha en toppenbra höstvecka.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du uppskattade den, för det är du värd!

    Hoppas att allt är bra och att du kan njuta av den fina hösten som vi verkar ha/få.

    kram//Anna

    SvaraRadera
  5. Ett jättestort GRATTIS till dig och din fina award vad roligt:)
    Tack snälla för besöket hos mig och din kommentar jättetrevligt:) Vad roligt att du tittade in hos mig:)
    Du får jättegärna lägga till mig i din blogglista blir glad för det och jag lägger jättegärna till dig hos mig.
    Har sett här att du gör en massa fina kort som du ska vara stolt över så även du inspirerar:)
    Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg, kramar från Inger:)

    SvaraRadera