fredag 10 februari 2012

Fredag igen.....

Så var det helg igen. Vart tog den här veckan vägen.Man märker verkligen att det börjar gå mot ljusare tider för det blir ljusare och ljusare för varje dag nu, vilket jag tycker är skönt. Jag har idag börjat min helg med att vara på spa. Jätteskönt och välbehövligt!

I januari så fyllde en mycket god vän år och till henne gjorde jag detta kort.
I helgen ska vi fira min yngstre son som fyller 15 år. I övrigt så är min helg som vanligt fylld med en hel del innebandy.
Hoppas att ni får en skön helg för det kommer jag iallafall att ha.

Tack för titten och Trevlig helg!

Kram Catharina

1 kommentar:

  1. Ett mycket vackert kort i härliga färger och jag gillar motivet som du har använt dig av:)

    Trevlig helg och kramar från lilla Pyssel Inger:)

    SvaraRadera