tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag.....

Idag är det alla hjärtans dag och jag uppvaktade min make med detta kort.
.
För en tid sedan så köpte jag nya dies som jag har provat att använda på detta kortet. Jag valde att inte använda något mönstrat papper utan mönstret på papperet fick mina dies stå för. Jag har faktiskt gjort fler kort ingefär på samma sätt men de visar jag en annan dag.
Tack för titten och ha en fortsatt bra alla hjärtans dag och glöm inte bort era nära och kära idag.

Kram Catharina

4 kommentarer:

  1. Snyggt och stilrent:)
    Trevlig kväll

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt vackert kort jag gillar:)

    Kram från Lilla Pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  3. hej vännen!
    Så vackert, gillar den dies!
    Fick låna den och ska försöka hitta på nått jag med!
    Ha en bra dag!
    Kram Lene

    SvaraRadera
  4. Super snyggt kort, Stilrent!!!!
    Ha en mysig PysselTorsdag i Kylan!
    Ha det gott.
    Kram, Britt-Inger

    SvaraRadera