torsdag 13 oktober 2011

Årets första julkort......

Ett underbart väder idag men trots denna vackra dag så fick jag ett tråkigt besked på jobbet idag. En av mina kollegor har nämligen mist sin make igår .Så hela arbetskollegiet samlades för att stötta och gråta tillsammans. Nu nog om det tråkiga.

Jag har börjat med julkorten lite smått. Jag längtar till julen och känner mig otroligt inspirerad att börja med julkorten.Att det dessutom har kommit ut en massa fina julpapper i butikerna gör ju inte saken bättre. Så idag tänkte jag visa er årets första julkort men ni kan vara lugna-det kommer många fler.
Det var nog allt jag hade att visa er idag.

Hoppas att ni har lika ljuvligt höstväder som vi och att ni har tid att njuta av det lite också.
Tack för titten!

Kram Catharina










2 kommentarer: