torsdag 23 juni 2011

Intensiva dagar......

Så är äntligen dagen med stort D över.Alltså min 40 årsdag.Jag blev ordentligt firad i dagarna 2.Många fina blommor och presenter fick jag också.Eftersom jag är med i en födelsedagskedja så kan jag säga att det var en hel hög med kort som damp ner i lådan.Fick även en del kort från andra också som inte är med i kedjan.Tack snälla för det allihopa.Det värmer i hjärtat och själen att man blir ihågkommen när man har födelsedag.Bild på alla dessa underbar kort kommer senare när jag har fotat dem.
Denna ljuvliga skapelse fick jag av mina pysselvänner Elisabet och Mona-Lisa när de kom förbi och uppvaktade mig.
Så här vacker såg boken ut på insidan.Den var fylld med vackra spetsar och andra småsaker som man kan behöva.Den innehöll också ett presentkort hos Nettan som jag kan lova att jag ska köpa något fint för.

Trots att det är trevligt när folk kommer och uppvaktar en och sånt så måste jag erkänna att jag är helt slut.All min energi har gott åt till att förbereda inför födelsedagen+att det har varit massa andra saker som också har hänt bla så har jag varit på mina söners skolavslutningar och min svägerskas student.Det är ju alltid trevligt att få vara med om sånt också.Fast varför måste allting ske samtidigt?

Nu i midsoomar så ska jag bara vila upp mig och ha det skönt.Förresten jag tror att jag pyssla lite också.Hoppas att ni också får en lugn och skön midsommar.Ta hand om varandra därute.

Kram

1 kommentar:

  1. Stort GRATTIS i efterskott och ha en underbar midsommar helg!

    SvaraRadera