måndag 27 juni 2011

Födelsedagskedja.....

Jag har gått med i en födelsedagskedja som Linda Horn håller i.Och ni kan tro att det var roligt att fylla år när hela lådan var full med otroligt fina grattiskort.Här visar jag er dem:
De första korten är ifrån Mia H,Hozzan,Linda och Pernilla.
Och här kommer korten från Maya,Cecilia,Gunilla och Inga
och de sista kommer från Kim,Britt-Inger och Johanna.

Det fattas fortfarande några som inte hunnit komma ännu men jag lovar att visa er de så fort de har dimpt ner i lådan.Jag vill tack alla så mycket för dessa fina skapelser och dessutom vill jag ta för allt "gott" som också följde med.

Idag är det soligt och varmt igen.Skönt och välbehövligt nu efter en tid med regn och lite kallare väder.Hoppas att ni också har fint och soligt väder nu.
Ha det gott så länge!

Kram






1 kommentar:

  1. Åh så många och fina kort du fick när du fyllde år! :)
    Det är inte så dumt att fylla år ändå när man får så mycket rolig post, eller hur?
    Hoppas att du har det bra och att du njuter av sol, värme och sommaren. :)
    Var rädd om dig vännen.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera