fredag 14 januari 2011

Mina vänner julkort.......

Så är julen slut och bortstäd.Har även städat bort julen i min blogg.Däremot så tänkte jag idag visa er några av de alla fina julkort som jag fått från pysselvänner runt om i landet.Verkligen stort supertack till er alla.Ni ska veta att de värmde.
Och detta fick jag från en annan mycket nära vän Britt-Inger.
                                       Detta fick jag min mycket nära vän Åsa.

                                      Detta vackra kort kom ifrån Lena BE.

                                         Och detta från Lena J.

                                      Här kommer det sista och det kommer ifrån min mycket goda vän Mona-Lisa
                                      Det känns verkligen som att vi har känt varandra hela livet fast vi bara känt
                                      varandra i ca 2 år.
                                

2 kommentarer:

  1. Ååååå vilka superfina kort du fått!! :)
    Så smart av Mona-Lisa att använda detta papper på detta "rena" sätt, jag funderade hela tiden på hur jag bäst skulle lösa det "problemet", så därför blev inget kort gjort med detta papper nu till jul, men det kommer ju fler år. ;)
    Hälsa till henne från mig när ni träffas nästa gång. Hoppas allt är bra med dig?!
    Ha en jättetrevlig helg och ha det bäst vännen.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  2. Vilka Underbara Julkort du har fått visst är det roligt att få sådant i sin brevlåda:)
    Ha en toppen dag och vecka, kramar från lilla pyssel Inger:)

    SvaraRadera