fredag 21 januari 2011

alla hjärtansdag kort......

Som jag berättade om i förra inlägget så skulle jag på pysselträff.Där fick jag faktiskt tro´t eller ej ovanligt mycket gjort.Jag brukar annars vara bra på att bar surra och shoppa.Tänkte att jag skulle börja med alla hjärtansdag korten.Det här kort ska jag skicka till en av mina bästa vänner .Och eftersom att jag vet att hon gillar lila så tyckte jag att maja designs nya serie "fika" skulle passa bra.Här ser  ni resultatet.Så nu kan jag bara vänta på att den rätta dagen ska infinna sig så att jag får skicka kortet till henne.

Tänk att det redan är fredag.Vars tog denna vecka vägen.Man märker oxå tydligt nu dag för dag att det blir ljusare ute.Utanför fönstret så är det ett oerhört vackert vinterlandskap.Träden är fulla av snö och rimfrost är är verkligen supervackra.

Hoppas att ni får en underbar helg allihopa.Det ska jag iallafall ha.
Kram

6 kommentarer:

  1. Vilket underbart kort!!! Så himla superläckert med det virkade runt om motivet!!
    Jag som har lagt virknålen på hyllan... men det där måste ju nästan provas - undrar om jag minns hur man gör :/
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jätte, jätte, jättesnyggt. Jag har suttit här en bra stund och beundrat ditt kort. Så snyggt med den virkade kanten runt motivet! Ha en bra helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Ååååå vilket underbart kort!! :) Så vackert i lila Maja papper och med det virkade runt motivet. Jättefint dekorerat som alltid också!! :) Så glad hon ska bli när hon får detta jättefina kort!! :)
    Jag måste försöka komma på hur du gjort virkningen, får titta noga på det kort jag fick av dig så får se om jag kommer på det. Det är såå snyggt!!
    Ha det bäst och ha en underbar helg min vän.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  4. Jätte snyggt kort! Hon blir nog väldigt glad.
    Vi får boka en "date" och pyssla lite över en kaffetår.
    Ha det gott så länge.
    Kram, BI

    SvaraRadera
  5. Men jisses så snyggt kort. Så vackert med den virkade kanten!
    Kram lene

    SvaraRadera