fredag 6 juni 2014

Ny månad

Så har nu maj månad gått i raketfart och vi har gått in i sommarmånaden juni nu. Och för övrigt min födelsemånad. Tiden sedan sist har gått åt till att jobba och tömma svärmors radhus. Vi har nu sålt det och snart även tömt det klart. De nya ägarna skall flytta in 15 juni. Det ska verkligen bli skönt när allt det är över. Mycket här hemma har fått stå åt sidan så det blir skönt när vi kan få lite ordning här hemma igen.

Pysslat har det inte blivit så mycket gjort men en del har jag hunnit med mellan varven. En mycket god vän till mig och min man fyllde jämnt i april och till henne gjorde jag detta kort.
Papperen kommer från pion design. De kan verkligen konsten med att producera vackra papper.
Nä nu måste jag skölja bort hårfärgen ifrån håret. 
Ha det så bra till vi hörs igen!

Kram Catharina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar