lördag 26 april 2014

Ännu en vecka......

Så har ännu en vecka gått....
Det är skönt när det är kortveckor och man får någon extra dags vila. 

Som jag berättade för er sist så har min älskade svärmor gått bort. Det har även maken till en mycket god vän till mig också gjort. Eftersom det är en bit emellan oss så kunde jag inte närvara vid begravningen utan gjorde istället detta kortet och skickade till henne.
Så trots mycket som hänt och orken och pyssellusten inte infunnit sig så har jag ju skapat en del kort iallafall. Kommer att visa er en del av dem här nu ett tag framöver. Känner att jag måste ta tag i min blogg nu när allt lugnat ner sig.

Ha det så bra och sköt om er nu tills vi ses igen!

Kram Catharina

1 kommentar:

  1. Va tråkigt att ni har fler dödsfall runt om er :(
    Men kortet du gjorde och skickade är jättefint.
    Kram!

    SvaraRadera