tisdag 14 januari 2014

Nu har man iallafall fått lite mer vinterkänsla. Fortfarande inte direkt nån snö att tala om men eftersom det har blivit kallare ute så ligger den lilla snö vi fått åtminstone kvar på marken. Det gör att det blir ljusare ute och i och med det så kännare jag mig lite mer trött. 

I veckan så börjar barngrupperna om igen efter jullovet så nu blir det full rulle igen på jobbet. Känner mig lycklig nu eftersom att jag har gått till från att harva på med tidsbestämd anställning nu äntligen har fått en tillsvidare tjänst. Och det känns underbart. 

Mitt pysselrum har verkligen börjat bli färdigt som jag vill ha det men ännu fattas en del små detaljer att fixa så ni får vänta på bilderna ännu ett tag......

Idag tänker jag visa er några fler av de julkort som jag skickade.

Ha det så bra till vi hörs igen!

Kram  Catharina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar