torsdag 2 januari 2014

                         Gott nytt år!

Nu har det blivit ett nytt år och jag är tillbaka. Hoppas också att ni är kvar och kommer att finna det intressant och inspirerande att läsa min blogg. Har av olika anledningar inte haft lust och ork med bloggen men nu när vi har gått i 2014 så känns det som att all lust och ork har kommit tillbaka. Har haft en lång och skön ledighet med nära och kära så det kanske är delvis därför lusten kommit tillbaka. 2013 var ett tufft år på många sätt men nu ser jag bara framåt och är övertygad om att 2014 kommer att bli så mycket bättre.

Börjar med att visa er några av de julkort som jag skickat denna julen. Jag håller på att flytta in i nytt rum med mina pysselsaker så det dröjer ännu en tid innan allt kommit på plats så att jag kan börja skapa nytt men jag lovar visa er bilder från mitt nya pysselrum så fort det är klart. Åh vad jag längtar. men allting tar längre tid än vad man tror. Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge......




Ha det nu så gott så ses vi snart igen.....

                  Kram Catharina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar