onsdag 30 maj 2012

Hej på er allihopa!
Nu verkar det nog som om jag har dött ifrån min blogg men det har jag ju så klart inte. Däremot så har inte lusten för att uppdatera den funnits. Mycket pyssel har det iallafall blivit och jag kommer att visa er en del av det -jag lovar.

Igår firade jag och min älskade make 20 årig bröllopsdag. Jag gjorde ett sk bokkort till honom och det lovar jag att försöka visa er snarast.

Just nu har jag en hel del att stå i för min yngste son ska konfirmera sig i helgen så förberedelerna för det har varit i full gång. Men jag lovar att jag snart ska vara tillbaka igen med lite bilder på alster så snart jag kan. Förhoppningsvis så hinner jag redan innan helgen annars får det bli efter helgen istället.

Tack för titten och vi ses snart igen- jag lovar.

Kram Catharina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar