måndag 19 mars 2012

Jag har gjort det igen....

Jag har igen varit dålig på att uppdatera i bloggen.Det beror verkligen inte på att det inte skapas nåt utan det skapas som aldrig förr.Jag vet inte varför det är så svårt att komma sig för att uppdatera här.

Jag har gjort det igen...alltså en Lo. Som jag idag tänkte visa er.Det är en Lo som ska bli till en av mina bästa vänners album. Hon fyller nämligen jämnt  till sommaren så då ska hon få ett album av mig och detta är en av de sidorna.Den lilla sötingen på fotot är hennes lilla godbit. Jag valde att använda ett papper från Bo bunny som bas och sedan utstansade bokstäver med cuttlebugen och övriga dekosar är från min egen samling ;)

Det var väl allt för idag som jag hade att visa.Måste verkligen ta mig i kragen och uppdatera oftare.

Tack för titten och Ha det så bra å länge!

Kram Catharina

3 kommentarer:

  1. Kjempefin LO som mottaker garantert blir glad for!
    Ikke så ofte min blogg heller blir oppdatert men en gang nå og da er jo bedre enn aldri .....
    Ha en flott da!
    Hilsen Grete

    SvaraRadera
  2. Så fin Lo du gjort!
    Man ska inte känna det som ett måste, då är det ju inget kul längre1
    Kram lene

    SvaraRadera
  3. Jätte fin LO!!! Undra om man någonsin kommer att börja med att skapa LO ;)
    GLAD PÅSK!!!!
    Kram, Britt-Inger

    SvaraRadera