lördag 24 september 2011

Hej på er allihopa.Förlåt för en superkass uppdatering men det har varit så mycket på kvällarne nu ett tag med bla föräldramöten både här och där.men jag ska verkligen försöka att skärpa mig nu.Vi går ju mot den mörkare årstiden nu så förhoppningsvis så har jag mer tid över till bloggning och pyssel.Inte för att jag inte har pysslat för det har jag verkligen gjort men tyvärr så har jag inte fotat allt ännu men det kommer jag lovar.....

Idag ska vi åka in till stan en sväng för att se äldste sonen spela sin första innebandy match för denna säsongen.Iår kommer han nog att spela med 2 lag.idag gör han debut i A-laget och imorgon säsongsdebut med sitt eget lag J18.Tycker det känns jättekul att innebandysäsongen äntligen ahr börjat.Jag har faktiskt saknat den nu under sommaren.
Efter matchen idag så blir det sedan middag och födelseuppvaktning hos svägerskan.det är hennes dotter som har fyllt 20 år.

Här får ni se kortet som jag gjort till henne.
Hoppas att ni får en skön helg!

Kram Catharina

1 kommentar:

  1. Snyggt kort med denna underbara stämpel...
    Ha en bra dag och vecka.
    Kram, Britt-Inger

    SvaraRadera