måndag 9 maj 2011

sommarvärme.....

Idag är det ett helt fantasiskt väder ute.Solen skiner och termometern visar hela +22 grader.Kände att jag ville ta en långpromenad efter jobbet idag.Min värk trivs verkligen i varmare klimat så idag är den glad.
Jag har gjort ett kort i vårliga färger.papperet kommer från Melissa Frances senaste serie.Många fina papper ingår i den.Så detta blev ett sånt där bra att ha kort.Har lämnat bort alla mina senast gjorda kort med förhoppning om att de ska få säljas.Så nu blir det till att tillverka nya igen.Jag kommer säkert att tillverka några imorgon när jag ska till Nettan på pysselträff.Det var superlänge sedan jag var iväg och pysslade nu så det ska bli väldigt trevligt att få träffa mina lika pysselsinnade vänner igen.Jag får väl visa er bevis senare.

Tack för titten!

Kram

1 kommentar:

  1. Väldigt snyggt kort du har gjort. Bården som sitter vid spetsen är så fin tycker jag och pappret väldigt vackert. Lycka till med försäljningen. Kommer att gå som en "dans" så fina kort som du gör. Njut av solen och ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera