måndag 28 januari 2013

Så var det dax för ett inlägg igen. Jag har ju haft strul med att få in bild er till mina inlägg men nu är det fixat tackvare Britt-inger som är min hjälpare i nöden.Tack för det vännen, du är bäst!

Förutom bildproblemet så har jag inte haft mycket kraft över till bloggen efterson min son inte mår bra, men just i detta nu så mår han ganska bra så då passar jag på när jag dessutom är ledig idag och kan ta det lite lugnt. 

Har börjat att pyssla så smått igen nu när lusten och en del kraft kommit tillbaka. Har en beställningar som måste tas itu med.
Känns om de flesta runt om en nu är förkylda(vänner och arbetskamrater) men jag har klarat mig ännu och hoppas att det så förblir. har mycket på jobbet nu och har inte tid att vara sjuk.

Idag visar jag er ett kort som jag gjort till svärmor som fyllt år. Jag använde mig av de nya fina papperna från pysselgumman som är helt ljuvligt vackra.
Ha det nu så gott och ta hand om varnadra !
Kram catharina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar