lördag 29 december 2012

God fortsättning!
Nu var det otroligt länge sedan jag gjorde något inlägg. Det är bara så att tiden före jul inte riktigt har räckt till. Jag har dels jobbat sjukt mycket och sedan har man ju de vanliga bestyren som man vill hinna innan jul.

Jag har som sagt jobbat jätte mycket som faktiskt nu har resulterat i att jag kan vara ledig de flesta av mellandagarna som jag faktiskt inte minns när jag gjorde senast. Och det känns förstås jättelyxigt men är också otroligt välbehövligt . Jag har också stått på forslundas julmarknad och har haft många förberedelser inför det förstås. Men jag fick sälja mycket där så jag är supernöjd.

Som vanligt så har gjort en massa julkort och det är ett av dessa som jag ska visa er idag.
Papperet som jag använt till detta kort kommer ifrån Maja designs nya julserie. Det är en serie som jag verkligen gillar.

Det var väl allt för idag men jag lovar att komma tillbaka snart igen.


Kram Catharina


1 kommentar:

  1. Flott julkort Catharina!
    Önskar dig ett Gott Nytt År!
    Kram, Turid

    SvaraRadera