fredag 18 december 2009

Ännu en dag med kyla -28 grader .det är så fint ute nu när allt är vitt och det knarrar under skorna när man går.Hoppas bara nu att snön ligger kvar över julen för jag vill verkligen ha en vit jul.Allt är pyntat och klart .Det ända som fattas är några stackars julklappar men dom fixar jag och min man imorron.Ikväll kommer en av mina äldsta vänner på besök över helgen .Så det blir nog ett och annat bak gjort hoppas jag(vi brukar baka tillsammans).Har inte hunnit baka nåt direkt än men jag har ju några dagar på mig;).Hoppas att ni får en lugn och skön helg.Själv så ska jag även se lite innebandy då båda sönerna spelar.Fast det är ju bara kul förstås.

Här kommer den sista bilen av mina handmålade tomtar som nu pryder mitt hem.Funderar om jag inte ska gå en sådan kurs igen för att få måla fler tomtar.Jag bara ÄLSKAR dessa skapelser.

2 kommentarer:

  1. Otroligt fina tomtar du målat! Förhoppningsvis så släpper kylan lite men snön ligger kvar!
    Brrr
    A

    SvaraRadera
  2. Åh så fint och mysigt du har med alla dina jättefina tomtar!! Vill önska en trevlig 4:e advent och samtidigt passa på att önska dig en riktigt God Jul.
    Kram Lena

    SvaraRadera