måndag 8 juni 2009

Hemma igen....

Så var man hemma igen efter en långweekend i London.Det var jag och min bästa vän som får dit för att fira att vi varit just vänner i 30år nu.Tänk vad tiden går och vi med dem...

Jag hittade en alldeles underbar stämpel affär i London alldeles vis shoppinggatan oxfordstreet.Där hade de flera hyllor med stämplar från golv till tak.Jag tog en bild innifrån affären som jag ska visa er senare.

Efter alla dagar som vi gått och gått och ....gått så värker faktiskt fötterna fortfarande lite grann.Tyväär så var ju inte vädret det bästa men jag hörde ju att ni inte haft så bra här hemma heller.Så då har jag nog inte missat så mycket då förutom min yngste son fina 2:a plats i Furunäs fotbollscup i lördags.Grattis gubben! men man kan jag inte dela på sig (skulle behövas ibland).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar