tisdag 20 januari 2009

Äntligen har också mina reapapper från scrapaddicted kommit.Många fina glitterpapper blev det.Dessa papper är superläckra att stansa ut bokstäver och andra roliga saker med cuttlebuggen.Ja det blev ju förstås också några mönstrade papper som matchar bra till.Igår la jag ju in en order från stellas nu när de har 50% på nästan allt så min väntan......fortsätter.En rolig väntan förstås.Fick också meddelande om att månadspaketet från nooken är på gång också ,verkar vara mycket fint denna gång också som alltid.Jag lovar att jag ska visa er bilder på detta paket så fort som det har landat i lådan .

Förhoppningsvis så ska jag också ha något alster från min scrapkurs hos Nettan att kunna visa upp för er.Så den som väntar på något gott .....väntar aldrig för länge.

1 kommentar:

  1. Ska du pyssla hos Nettan på torsdag? Hör av dig om du vill ha "lift".

    SvaraRadera